שירותי הנפה כבדה

הנפה כבדה

חברת י.גור פרויקטים בע"מ ("YGP") מבצעת בהצטיינות העברת מכונות וקווי ייצור, משלב הפירוק, דרך תחבורה מיוחדת, אישורים וליווים מיוחדים של הרשויות (משטרה/מע"צ) ועד להתקנה וחזרה להפעלה, ללא קשר לגודל למיקום למשקל ולתזמון, YGP הנה חברה מנוסה ביותר בתחום זה וביצעה מאות פרויקטים בעשורים האחרונים.

YGP עובדת עם כל חברות המנופים המובילות בישראל ומכירה היטב את כל הכלים היעודים המוצעים בשוק. חברתנו בקיאה בפרטים הקטנים בנושא ההיקף הביטוחי של המנופים בארץ ודואגת להעסיק את המנופאים הוותיקים והמנוסים ביותר בשוק הישראלי.

חברת YGP מחזיקה ברשותה מלגזות "Linde" במספר משקלים הכוללים מאריכים והתאמות נוספות, כלים ייעודיים להעברות ציוד כבד וג'קים מכל הסוגים והגדלים. החברה שוכרת מעת לעת ציודים נוספים בהתאם לצורכי הפרויקט.

גישת ה Turn-Key

חברת YGP מתמחה בביצוע פרויקטים מ"קצה לקצה" ובכך לחסוך ללקוחותינו בצורך להתקשר עם קבלנים רבים. אנו מספקים מנהלי פרויקטים, אנשי צוות מנוסים, טכנאים, חשמלאים, ציוד הנפה ותחבורה.

עבודות הנפה כבדות כרוכות בתמרונים מסוכנים ובסיכונים רבים נוספים, הרמה והעברה של אלפי ק"ג הוא מקצוע מיוחד הדורש תכנון מדויק וידע נרחב ולאחר שנים רבות אנו גאים לומר – יש לנו את הידע המתאים!

הצוות שלנו מבצע תכנון מוקפד וניהול סיכונים בכדי להגיע לתוצאה הרצויה בבטחה הצוות המנוסה שלנו יודע לתת פתרונות יצירתיים ולענות על כל אתגר שעלול להתעורר.

סגירת תפריט

תפריט נגישות